جاذبه های گردشگری استرالیا

جاذبه های گردشگری استرالیا

استرالیا

شنبه 17 تیر 1396
3485

1. آکواریوم سیدنی

آکواریوم سیدنی این مکان دیدنی، تنوع بیشماری از آبزیان استرالیا را در خود جای داده است که شامل ۶۵۰ گونه مختلف جانوری از جمله بیش از ۶۰۰۰ نوع ماهی و دیگر موجودات دریائی از زیستگاههای آبی استرالیا می باشد که همه روزه جهت بازدید عموم آزاد است.

2. پل بندرگاه استرالیا

پل هاربرپل بندرگاه سیدنی یکی از نمادهای اصلی و از شریانهای مهم ارتباطی شهر سیدنی در استرالیا است. این پل که بر روی بندرگاه سیدنی احداث شده مرکز شهر سیدنی را با مناطق شمالی این شهر مرتبط می‌کند. پل بندری سیدنی همراه با اپرای سیدنی که در دیگر سوی بندرگاه سیدنی واقع شده دو نماد اصلی شهر سیدنی را تشکیل داده اند و قطب گردشگری این شهر به حساب می‌آیند. از این جهت پل، دو خط ریلی برای عبور قطار دارد که هر دو به ایستگاه راه آهن وینیارد متصل می‌شوند. دوسوی پل به گذرگاه عابر پیاده و دوچرخه و بقیه سطح پل به شش خط برای عبور خودرو اختصاص یافته‌ است

3. برج سیدنی

برج سیدنی که به آن AMP نیز گفته می‌شود، یکی از بلندترین برجها و دومین برج مرتفع استرالیا می‌باشد. این برج همچنین دومین برج مرتفع در نیمکره جنوبی بحساب می‌آید. اولین و بلندترین برج نیمکره جنوبی Sky Tower واقع در نیوزلند می‌باشد. سه قسمت مختلف در این برج وجود دارد که قابل استفاده برای عموم است. یکی از قسمتها در ارتفاع ۲۵۰ متری سطح زمین قرار گرفته‌است که مهمانان با زاویه دید ۳۶۰ درجه می‌توانند سطح شهر سیدنی را بنگرند.

4. صخره های بزرگ مرجانی

صخره های مرجانی بزرگ استرالیاصخره های مرجانی بزرگ استرالیا (در انگلیسی: Great Barrier Reef) به مجموعه عظیمی از صخره های مرجانی گفته می شود که در شرق کشور استرالیا و در اقیانوس آرام قرار گرفته اند. "صخره های مرجانی بزرگ استرالیا" بزرگترین مجموعه صخره های مرجانی در دنیا به حساب می آید.

5. موزه ملی سیدنی

این موزه ملی و بحث برانگیز در شهر كانبرا شرح مبسوطی است بر گذشته و حال فرهنگ استرالیا .رواق ها ، پاگردها و عناصر كلی چشم انداز در كنار شكل هلالی/ قوسی كل موزه حاصل همگرایی عناصر فرهنگی در كشور استرالیا است. موسسه بومیان استالیا و مركز مطالعات تورس استریت آیلندر در داخل موزه جای گرفته اند.

نظر بدهید