جاذبه های گردشگری تایوان

جاذبه های گردشگری تایوان

تایوان

جمعه 23 تیر 1396
3511

1. روستای رنگین کمانی

این روستا که در شهر تایچونگ تایوان واقع شده، بیشتر به نقاشی‌های کودکان شباهت دارد. دیوار‌های این شهر با رنگ‌های زیبایی توسط مرد سالخورده‌ ای  نقاشی شده‌است.این روستا توسط هنرمندی به نام هوانگ یونگ فو درقرن ۲۰ساخته شد. این سرباز بازنشسته از دوران کودکی، خیلی زود، مهارت های خلاقانه ی خود را به نمایش گذاشت. روستا با خطر ویران شدن مواجه بود. درنتیجه او باشروع نقاشی کردن آنها برای حفظ آنجا تلاش کرد. او واقعا خوب کار میکرد و امروزه آنجا به یک جاذبه و توریستی معروف تبدیل شده است.

2. معابد فوگوئنگ شان

پایگاه یک جنبش مذهبی بین المللی بودایی تازه کار چینی در میان این مجتمع عظیم قرار گرفته است و امروزه درب آن به روی بازدید کنندگان باز است. این جنبش به ترویج دارما یعنی برقراری توازن میان فرد و جهان می پردازد. بخشی از صومعه این مکان به روی بازدید عموم باز است و به دنبال مکانی برای آموزش شاخه ای از مذهب بودایی با نام پیور لَند بودیسم می باشد.

3. کلیسایی به شکل کفش پاشنه بلند

در تایوان یک کلیسای شیشه‌ای عظیم به شکل یک کفش پاشنه بلند آبی ساخته شده است؛ درست مثل آن که یک سیندرلای غول‌پیکر در حین دویدن در سواحل استان چی‌یی آن را جا گذاشته است.این کلیسای منحصربه فرد 55 فوت ارتفاع و 36 فوت عرض دارد. برای ساخت این کلیسا از 320 قطعه شیشه استفاده شده است.این بنای بلند به شکل کفش سیندلاری بیرون آمده از پا در استان چی یی تایوان ساخته شده است. صحن روباز مجهز به نورافکن یکی از ویژگی های خیره کننده کلیسای شیشه ای است.

4. رستوران مقوایی

«هوآنگ فانگ‌لیانگ» طراح رستوران «کارتون‌کینگ» در تایوان است؛ تمام وسایل، سقف، دیوارها، فنجان، کاسه، صندلی، میز و حتی لوستر در این رستوران مقوایی هستند.

نظر بدهید