جاذبه های گردشگری آرژانتین

جاذبه های گردشگری آرژانتین

آرژانتین

شنبه 24 تیر 1396
2810

1. آبشار ایگوازو

آبشارهای رود ایگوازو بدون شک چشم هر بیننده ای را می نوازند.آبشار ایگوآزو واقع در مرز دو کشور آرژانتین و برزیل شبکه ای از ۲۷۵ آبشار کوچک و بزرگ که محدوده‌ای به امتداد دو مایل را در برمی‌گیرند، ایگوآزو را تبدیل به چنان آبشار متحدالشکل وسیعی کرده‌اند که بازدید‌کنندگان در نگاه نخست، آبشار نیاگارا را در برابر آن بسیار ناچیز می‌شمارند. جریانات آبی که از ارتفاع به سطح دریاچه آبشار برخورد می‌کنند چنان پراکنده می‌شوند که گویی تمام آب بستر دریاچه به نقاط اطراف پاشیده شده است.یکی از خوش‌منظره‌ترین بخش‌‌های ایگوآزو، آبشاری به نام "گلوی شیطاناست" که شکلی نعل اسبی داشته و دارای ۲۶۹ فوت عرض و دو هزار و ۳۰۰ فوت طول می‌باشد. از جمله جاذبه‌های تفریحی که در کنار آبشار قرار دارد، قطار جنگلی و پل‌های پیاده‌رویی است که در اطراف آبشار قرار داشته و بازدید‌کنندگان با استفاده از آن‌ها می‌توانند تمام مناطق مشرف بر ایگوآزو را مشاهده کنند.

2. بوینس آیرس

آرژانتین کشوری زیبا است که سالانه گردشگران زیادی به آن‌جا سفر می‌کنند. پایتخت این کشور، بوینس آیرس، شهری بسیار زیبا و با جاذبه‌های گوناگون است.شهر زیبای بوینس آیرس که به پاریس آمریکای جنوبی مشهور است بزرگترین شهر آرژانتین و بعد از سائوپائولو دومین شهر بزرگ آمریکای لاتین می باشد و 13 میلیون نفر جمعیت دارد.این شهر در سواحل غربی رودخانه بسیارعریض ریو دلا پلاته قرار دارد. گردشگرانی که ابتدا وارد این شهر می شوند این رودخانه را با دریا اشتباه می گیرند.

3. پارک ملی لس گلاسیرز

این پارک ملی در ایالت سانتا کروز از منطقه ی وسیع پاتاگونیا قرار دارد، و دارای بزرگترین پوشش یخی به غیر از گرینلند و قطب جنوب است. در حالی که یخچال های  طبیعی در بخش جنوبی پارک قرار گرفته اند، بخش شمالی دارای کوه های باشکوه مانند کوه فیتز روی ، امکانات پیاده روی و کوه نوری می باشد. 

4. کامینیتو

کامینیتو که به عنوان "خیابان کوچک" ترجمه شده همیشه یک خیابان نبود. این در اصل یک رود است؛ وقتی آبها خشک شدند،مسیر خط آهن در بستر خشکی ساخته شد. وقتی خط آهن حذف شد، آنجا تبدیل به محل دفن زباله گردید. اما امروز به عنوان رنگارنگ ترین خیابان بوینس آیرس در نظر گرفته می شود. این خیابان در محله لابوکا قرار دارد، و مکان خوبی برای تماشای هنرمندان در محل کارشان و مشاهده آثار تکمیل شده  آنها است. و چندین موزه در امتداد خیابان واقع شده است.

 

نظر بدهید