جاذبه های گردشگری کالیفرنیا

جاذبه های گردشگری کالیفرنیا

کالیفرنیا

چهارشنبه 21 تیر 1396
2900

1. پارک ملی آتشفشان لاسن

در پارک ملی آتشفشانی لاسن واقع در ایالت کالیفرنیا، تپه‌های شگفت انگیزی وجود دارد. این تپه‌های شنی رنگین و زیبا که در اثر پدیده‌های زمین‌شناختی بوجود‌ آمده‌اند، گویا با قلمو نقاشی شده‌اند.قطعاتی از سنگ‌های قرمز و سخت آذرین با نام اسکوریا (Scoria) در مواد مذابی که تپه‌های رنگین را بوجود‌ آورده‌اند، دیده شده است. این سنگ‌های آذرین قرمز، بخش‌هایی از مخروط آتشفشانی اولیه بوده‌اند که توسط جریان گدازه‌ها و مواد مذاب مخروط آتشفشانی بزرگ‌تر از روی دامنه‌ پرشیب آن شسته شده و به سمت سطح هموارتر آورده شده‌اند که بعدها این تپه‌های شنی را بوجود آورده‌اند.

2. اسکله سانتا مونیکا

این اسکله محل تفریحی بسیار زیبایی کنار دریاست که در سانتا مونیکای کالفرنیا نزدیک به

لس آنجلس واقع شده است.

3. عمارت وینچستر

کاخ وینچستر(Winchester House)، یکی از مشهورترین کاخهای کالیفرنیاست که توسط سارا وینچستر بیوه یکی از اشراف زادگان آمریکا، بنام ویلیام وینچستر ساخته شده است.

4. بورلی هیلز

گران ترین و مجلل ترین خانه های آمریکا در بورلی هیلز قرار دارند. این شهر اشرافی نشین در غرب لس آنجلس، در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده است.بسیاری از مشهورترین بازیگران سینمای هالیوود، خوانندگان و دیگر هنرمندان آمریکایی در این شهر اقامت دارند.

5. پارک تفریحی دیزنی لند

پارک تفريحي ديزني‌لند ( Disneyland Park) نام يک پارک تفريحي مي‌باشد که در  آناهايم (Anaheim) ، کاليفرنيا، ايالات متحده آمريکا واقع شده‌است. به همه کساني که وارد اين مکان شاد مي‌شوند خوش آمد مي گويم . ديزني‌لند سرزمين شماست. اينجا کهولت، خاطرات عزيز گذشته را بازمي‌يابد، و جواني مبارزات و وعده‌هاي آينده را مي‌چشد. ديزني‌لند به ايده‌آل‌ها، روياها و واقعيت‌هاي سختي که آمريکا را ساخته‌است تقديم شده‌است.

 

نظر بدهید