جاذبه هی گردگشری ونزوئلا

جاذبه هی گردگشری ونزوئلا

ونزوئلا

چهارشنبه 21 تیر 1396
3490

1. آبشار آنجل

 آبشار آنجل بلندترین و مرتفع ترین آبشار جهان . کارناوال تا به امروز به آبریز، رودخانه و آبشار های زیادی سر زده است اما با دیدن بزرگی و زیبایی بی نظیر آبشار آنجل پی برد که حقیقتا صفت با شکوه ترین آبشار دنیا مستحق آنجل است .ارتفاع آبشار آنجل حدودا به یک کیلومتر می رسد به طوری که اگر از پایین به آن نگاه کنید انگار از آسمان آب می ریزد و همین زیبایی است که سبب شده سیل عظیم گردشگران به جنوبی ترین نقطه ی کشور ونزوئلا سرازیر شوند تا بلندترین آبشار دنیا را از نزدیک تماشا نمایند.

2. کوه رورایما

کوه رورایما در ونزوئلا یکی از مناطق دیدنی جهان است و دلیل آن شکل کوه است که به یک میز شبیه است. طول این کوه 400 متر از چهار طرف است و تنها راه بالا رفتن از این کوه وجود شیبی طبیعی به شکل پله است. آسمان بر بلندای این کوه هر روز می*بارد و موجب می شود، از همه طرف*های آن آبشارهایی روان شود که از جمله بلندترین آبشارهای جهان به شمار می آید.
 
 
3. پارک ملی موکیما
 
این پارک در سواحل شمالی واقع شده و با 95 هزار هکتار وسعت، دومین پارک آبی ونزوئلا به شمار می رود. یکی دیگر از دیدنی های سواحل شمالی که با داشتن صخره های مرجانی، سواحل زیبا، دهکده ها و تنوع حیوانی و گیاهی جذاب، مقصد گردشگران است.جزایر اطراف این پارک، پاتوق دلفین ها و نهنگ ها و محل لندینگ پرندگانی چون پلیکان است. از دیگر جاذبیت های این پارک می توان به سرزمین موج های آبی آن اشاره کرد که تفریحاتی مانند غواصی، ماهیگیری، موج سواری، کایاک سواری را فراهم می کند.
 
 
4. مدانوس دی کورو
 
تپه های شنی و ماسه ای در پارک ملی مدانوس دی کورو یک چشم انداز بسیار دیدنی و جذاب می باشد، به ویژه اینکه این تپه ها اساسا در یک کشور گرمسیری واقع شده است. تپه های شنی، که برخی از آنها 40  متر ارتفاع دارند، به رنگ های نارنجی و زرد هستند. بادهای تند همیشه وسیله ای برای تغییر شکل آنها بوده است. منطقه کاملا خشک است و بنابراین پوشش گیاهی و حیات وحش محدودی در این ناحیه وجود دارد. همچنین می توان از شتر برای گشت و گذار در منطقه استفاده کرد. 

 
نظر بدهید