نکات مهم در انتخاب محل اقامت و هتل

نکات مهم در انتخاب محل اقامت و هتل

یکی از پارامترهای مهم هر سفر در میزان خوب بودن سفر و خوش گذشتن، محل اقامت در طی سفر است.

شنبه 23 اردیبهشت 1396
4749

یکی از پارامترهای مهم هر سفر در میزان خوب بودن سفر و خوش گذشتن، محل اقامت در طی سفر است.

برای انتخاب محل اقامت باید موارد زیر را در نظر گرفت:

. اول از همه شما باید در نظر بگیرید که مدت زمان سفر شما چند روز می باشد اگر سفر کوتاهی دارید هتلی ارزان قیمت مناسب میباشد چون در این نوع سفرها شما بیشتر در بازدید از محل های دیدنی هستید.در این صورت وقتی مدت زمان سفر شما کوتاه هست میتوانید از هتل آپارتمان استفاده نمایید.

. دوم برای راحتی بیشتر، قبل از رزرو هتل نقشه‌ی منطقه‌ای که هتل در آن قرار دارد را از نظر نزدیکی به مراکز خرید و وسایل حمل و نقلی که در اطراف آن است، بررسی کنید چون هتل هایی که به مرکز شهر ، ایستگاه های قطار و مراکز خرید نزدیک ترن مناسب تر هستند اما باید توجه کرد که قیمت آنها گرانتر است.

. سوم نکته ی دیگری که در مطالعه شرایط اتاق باید بررسی کنید، آن است که کدام یک از امکانات هتل برای شما رایگان است و کدام یک هزینه دارد. مثلاً در بسیاری از هتل ها، استفاده از باشگاه ورزشی هتل رایگان است اما در مقابل استفاده از وسایل داخل یخچال در اتاق هزینه در بر دارد؛ آن هم بسیار بالاتر از قیمت همان خوردنی یا آشامیدنی اگر آن را از فروشگاه بخرید.

. چهارم همیشه سعی کنید اتاقی که انتخاب میکنید در طبقه های بالاتر قرار گرفته باشد چون غیر از منظره‌ بهتر، آمارها نشان داده‌اند که در این طبقات، دزدی‌های کمتری هم اتفاق می‌افتد. بیشتر دزدی‌ها در طبقات اول و دوم است. اما زیاد هم بالا نروید. نردبان آتش‌نشانی‌ها تا طبقه‌ هفتم بیشتر نمی‌رسد!

. پنجم ضمناً اگر با فرزند خود سفر می کنید، بهتر است پیش از سفر جست و جویی کنید چون هتلهایی هستند که از صبح تا شب کلی برنامه برای فرزندان شما دارند و تمام روز آنها را سرگرم میکنند. فرصت بسیار خوبی است برای اینکه به فرزندتان و در نهایت به شما خوش بگذرد.

نظر بدهید