امن ترین کشورها برای سفر کردن

امن ترین کشورها برای سفر کردن

امن ترین کشورها دنیا

پنجشنبه 4 خرداد 1396
3932

1. ژاپن

این کشور از لحاظ صلح، سطح پایین قتل،مشکلات درونی بسیار اندک و آمار پایین جرم و ‏جنایت در رتبه خوبی قرار دارد.ژاپن یک کشور آرام است که زیبایی های طبیعی آن نفس گیر است. از معروف ‏ترین جاذبه های این کشور شکوفه های گیلاس است. 

 2.ایسلند

ایسلند شمالی ترین کشور اروپاست.که بزرگترین و پایتخت آن ریکیاویک است.این کشور نهمین کشور شاد دنیاست و عجیب نیست که ایسلند یکی از امن ترین‎ ‎کشورهای دنیا برای ‏مسافرت شناخته شده است. شهرت این کشور به خاطر رفاه‎ ‎اجتماعی بالا، احترام بسیار زیاد به حقوق ‏بشر و آمار پایین جرم و جنایت‎ ‎زبانزد  علاوه بر اینها طبیعت بسیار زیبا، فرهنگ خاص، ‏اسپاهای معروف‎ ‎آب معدنی ست.

 3. سنگاپور

 سنگاپور در منطقه جنوب شرق آسیا در تنگه  مالاکا بین اقیانوس هند و آرام واقع شده و کوچکترین کشور مستقل آسیاست و از یک جزیره اصلی و 60 جزیره کوچک تشکیل شده است.به عنوان شهری که دومین شهر جهان از نظر تراکم جمعیت است، سنگاپور بسیار شهر امنی است.قوانین بسیار سخت گیرانه ای در مورد جرم و جنایت ‏دارد و به عنوان یکی از دوستانه ترین، تمیز ترین و امن ترین کشورهای دنیا لقب گرفته است.

4. دانمارک

دانمارک یکی از کشورهای شمال اروپا و جز منطقه‌ی اسکاندیناوی است. پایتخت این کشور شهر «کپنهاگ» است.دانمارک نه تنها دارای مکان‌های فوق‌العاده و دیدنی است، بلکه از فرهنگی زیبا نیز برخوردار است. مردم دانمارک با وجود امنیت بالا در کشورشان، زندگی بسیار خوب و در آرامشی را تجربه می‌کنند. نرخ وقوع قتل در دانمارک، زیر ۰٫۱ نفر از هر صد هزار نفر است. بدیهی است که این موضوع، دانمارک را به یکی از امن‌ترین کشورهای جهان تبدیل می‌کند. مردم این کشور، همواره در صلح و آرامش زندگی می‌کنند.

5. لوکزامبورگ

مساحت لولزامبورگ تنها ۲٫۵۸۶ کیلومتر مربع است. میزان وقوع جرم در این کشور تقریبا نزدیک به صفر است. تمهیدات و قوانین امنیتی در لوکزامبورگ بسیار سفت و سخت است؛ به همین دلیل جرائم کمی در آن رخ می‌دهد. علاوه بر این، لوکزامبورگ یکی از شادترین کشورهای دنیا نیز به شمار می‌رود. از آنجایی که میزان وقوع جرم و جنایت در لوکزامبورگ پایین است، این کشور مکانی ایده‌آل برای گردشگران محسوب می‌شود.

 

 

 

 

 

 

نظر بدهید