جاذبه های گردشگری کشور اندونزی

جاذبه های گردشگری کشور اندونزی

جاذبه های گردشگری کشور اندونزی

سه شنبه 23 خرداد 1396
4057

1.اندونزی

اندونزی حدود 250 میلیون جمعیت دارد و چهارمین کشور پرجمعیت دنیاست و همچنین بزرگ ترین جمعیت مسلمان دنیا را دارد و پایتخت آن جاکارتا نام دارد.زبان رسمی این کشور زبان اندونزیایی و واحد پول آن روپیه است. مردم این کشور از اقوام گوناگونی می‌باشند که جاوه‌ای‌ها با حدود ۴۰ درصد بزرگ‌ترین قوم هستند و پس از آن‌ها سوندانی‌ها با ۱۵۵ درصد قرار دارند. جاوه‌ای‌ها بر امور سیاسی اندونزی چیرگی دارند.

1.مجمع الجزایر راجاآمپات

 این مجمع الجزایر در  خارج از راس شمال غربی جزیره گینه نو واقع شده است و شامل بیش از 1500 جزیره کوچک است.بررسی‌های دریایی نشان می‌دهد که تنوع زندگی دریایی در اطراف جزایر راجا آمپات بالاترین تعداد ثبت شده در زمین است و یکی از معروف‌ترین مقاصد شیرجه در جهان است. با ورود به داخل این غار شما میتوانید نقاشی هایی که توسط انسان های اولیه و باستانی کشیده شده است را ملاحظه نمایید.

2.پارک ملی تانجانگ پوتینگ

پارک ملی تانجانگ پوتینگ جزیره ی بورنئو در استان کالیمانتان مرکزی اندونزی قرار دارد.از تفریحات رایج و جالب داخل پارک‌، سوار‌شدن بر قایق‌هایی است که از میان درختان پارک عبور می‌کنند و پوشش گیاهی و همچنین حیات وحش بی‌نظیر این پارک را به شما نشان می‌دهند.

 

 3.جزیره فلورس

یک جزیره بسیار زیبا در مجمع الجزایر سوندای کوچک واقع در کشور اندونزی در آسیای جنوب شرقی قرار دارد.معروفترین جاذبه در فلورس دهانه آتشفشان کلیموتو است، که دارای سه دریاچه تغذیه شده توسط گاز آتشفشانی است که با توجه به میزان اکسیداسیون در آب تغییر رنگ میدهند.

 

 

نظر بدهید