جاذبه های گردشگری کشور مالزی

جاذبه های گردشگری کشور مالزی

جاذبه های گردشگری مالزی

یکشنبه 14 خرداد 1396
3382

1. برج‌های دوقلوی پتروناس

برج‌های دو قلوی پتروناس یکی از بلندترین آسمان خراش‌های دنیای هستند که در کوالالامپور پایتخت مالزی قرار دارد که ارتفاع آنها با احتساب آنتن بالای خود حدود ۴۵۲ متر  و هر برج نیز دارای ۸۸ طبقه با نمای شیشه‌ای و فلزی است.چیزی که باعث خاص بودن این آسمان خراش شده شگفتی و پیچیدگی در ساختار آن است , همچنین  پلی که  طبقات ۴۱ و ۴۲ دو برج  را به هم وصل می کند که طولی در حدود ۵۶ متر و ارتفاعی در حدود ۱۷۵ متر از سطح زمین دارد . قسمت تهتانی این دو سازه هم با یک مرکز خرید به نام سوریا به هم مرتبط می شوند .


2.  آکواریوم KLCC کوالالامپور مالزی

این آکواریوم زیبا و بزرگ در نزدیکی برج های دوقلو مالزی (برج های پتروناس) واقع شده است و مساحت آن،حدود ۶۰ هزار متر مربع می باشد که حدود ۵۰۰۰ گونه ماهی و انواع آبزیان در این آکواریم نگهداری می شوند. بخش اصلی آکواریوم یک تونل شیشه ای زیرآبی است که بازدیدکنندگان با عبور از آن از آکواریوم اقیانوس زنده دیدن می کنند. این آکواریوم مملو از ببر کوسه هایی است با ظاهری ترسناک که تعداد زیادی از ماهی های کوچک تمیز کننده در اطراف آنها هستند.

3. غار میمونها

این مکان را با پله های بسیار زیاد آن می شناسند که حدود ۲۷۰ پله است  و از طرفی هم یک مجسمه بزرگ در آن جا دیده می شود که خدای هندوهاست. این غار شگفت انگیز در دل کوهستانی آهکی که گیاهان سبز رنگ از دیواره های تیز آن پایین ریخته قرار گرفته است.

 4.شهر آبی سان وی لاگون

این شهر آبی شامل 5 پارک است که این ۵ نوع پارک عبارت اند از: سان وی شامل واتر پارک (پارک آبی)، امیوزمنت پارک (سرگرمی)، وایلد لایف پارک (حیات وحش)، اکستریم پارک و اسکریم پارک (هیجان) . علاوه بر سرسره های آبی، تفریحات آبی و هیجان انگیز دیگری در مجموعه سان وی لاگون وجود دارد.

 5. معبد آرولمیگو سری را جاکالیامان

در معبد آرولمیگو سری را جاکالیامان تا چشم کار می کند همه جا از کف زمین تا ستون ها، دیوارها و سقف ها از شیشه پوشیده شده است.این بنا در شهر جوهر بهرو در نزدیکی مرز مشترک سنگاپور و مالزی قرار دارد.

 

 

 

نظر بدهید