بهترین هتل های تایلند

بهترین هتل های تایلند

تایلند

سه شنبه 27 تیر 1396
3933

1. هتل زاین پاتایا

هتل زاین پاتایا یکی از هتلهای 5 ستاره پاتایا است که در شمال پاتایا و در فاصله 1 دقیقه ای از ساحل پاتایا قرار دارد. هتل زاین پاتایاامکاناتی همچون استخر و سونا و جکوزی، 8 رستوران مختلف با انواع غذاهای متنوع، اتاقهای شیک و تمیز، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و ماساژ، پارکینگ رایگان و اینترنت می باشد.

2. هتل ایندیگو پرل پوکت

هتل 5 ستاره ایندیگو پرل پوکت  از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت محسوب می شود که درساحل نی یانگ و حاشیه دریای آندامان قرار گرفته که از آب و هوایی مطبوع و طبیعتی سبز بهره مند می باشد . این اقامتگاه لوکس به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر و تفرجگاههای ساحلی به راحتی دسترسی دارد ، برای نمونه ، از ورزشگاه آبی کانیون و باشگاه گلف 10 دقیقه فاصله دارد . بسیاری از ورزش های آبی و خدمات به روز در کنار تاپ ترین سرویس دهی در این هتل رویایی به بهترین ترین شکل ممکن ، به میهمانان هتل عرضه می شود .

3. هتل هیلتون پاتایا

این هتل لوکس 5 ستاره، منظره ای 180 درجه از ساحل پاتایا دارد و با یک استخر وسیع و سالن ورزشی تکمیل شده است. از اینجا به بیش از 300 مرکز خرید و رستوران دسترسی مستقیم خواهید داشت که همگی در یک مجموعه ی ساحلی متمرکز شده اند. فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi نیز 1.5 ساعت با هتل فاصله دارد. اتاق های وسیع هتل که با کفپوش چوبی و رنگ های ملایم تزئین شده، دارای یک اتاق نشیمن آرام و راحت است و برای هرکدام یک بالکن خصوصی فراهم می باشد. 

 

نظر بدهید