هتل های ساحلی خارجی

هتل های ساحلی خارجی

هتل های ساحلی

سه شنبه 27 تیر 1396
3680

1. هتل کوکوپرایو

جزیره "کوکو پرایو کودا هیثی در شمال جزیره "میل آتول"در مالدیو قرار دارد. هتل کوکو پرایو که در این جزیره قرار دارد توسط استودیو طراحی سنگاپوری "گاز آرکیتکتس" شکل گرفته و نتیجه نهایی محیطی افسانه‌ای را خلق کرده است.این هتل دارای شش ویلا با چشم اندازهایی فوق العاده زیبا به اقیانوس بوده و کتابخانه، سالن تمرین و ورزش، چشمه آب گرم، حمام روسی و ... از دیگر امکانات آن هستند. در حقیقت، با توجه به امکانات و جاذبه‌های مختلف، کوکو پرایو معنای بهشت مفهومی و حقیقی را در هم آمیخته است.

2. دی هتل ماریس

دی هتل ماریس نمونه ایی از یک اقامتگاه بی نظیر و مجلل است که با فاصله ۱۵دقیقه ای از شهر مارماریس در میان تپه های سرسبز ماریس ترکیه پنهان شده است. دی هتل ماریس دارای ۵ ساحل بسیار زیباست. دریای روشن فیروزه ای رنگ، آرام و ساکت، امواج ملایم خورشید و در مجموع زندگی در بهشت را تجربه می کنید. لابی هتل از کف تا سقف شیشه است به طوریکه به روی خلیج فوق العاده زیبایی باز می شود. تمام اتاق های این هتل نمایی به دریا با ساحل بسیار دیدنی ای دارد. حمام این هتل یک وان بزرگ تعبیه شده است که نمایی به ساحل و دریا دارد که فضای آرامی را ایجاد کرده است.

3.  اقامتگاه جزیره لیزارد

با 24 ساحل در کنار ¬سد آبسنگى‌ کبیر و اقامتگاهی که فقط برای 40 زوج ظرفیت دارد، جزیره ایزارد استرالیا دسته بندی اختصاصی خود را دارد. سوئیت هایی با طراحی باز این هتل به رنگ های آبی درباری و سفید محض رنگ آمیزی شده اند و به نوعی می توان گفت تقلیدی از دریای مرجانی زیر پای هتل است. در ضمن، تختخواب های ننو مانند و تراس های خوش منظره دارند. تماشای غروب آفتاب و غذاهای دریایی این هتل عالی هستند. برای اینکه از ایوان شخصی و اختصاصی خود برای گرفتن حمام آفتاب بتوانید استفاده کنید بهتر است سوئیت های آنکور بِی را رزرو کنید.

4.  هتل زیردریایی پوزیدون

این هتل 5 ستاره در مساحتی حدود 225 آکر در یک جزیره خصوصی در فیجی قرار دارد و اطراف آن را دریاچه مرجانی 5 هزار آکری فراگرفته است. قیمت این هتل بسیار لوکس واقعا بالا است و برای پکیج کامل زیر دریایی آن باید 15 هزار دلار پرداخت کنید. این پکیج شامل سکان‌داری زیردریایی تریتون و غواصی در دریاچه مرجانی و آب های زلال  است. برای حضور در هتل پوزیدون (خدای دریاها در اسطوره های یونان) باید در وب سایت این هتل ثبت نام کنید. البته در حال حاضر، 150 هزار نفر ثبت نام کرده اند و باید منتظر بمانید نوبت شما بشود. مدیر این هتل، جونز است که از سال 2001 میلادی کار می کند و این هتل در سال 2009 میلادی گشایش یافته است.  

 

نظر بدهید