مکانهای عجیب و غریب برای سفر

مکانهای عجیب و غریب برای سفر

در کشور اتریش منطقه ای وجود دارد که در آن سعی شده است تا حس پرواز به فرد منتقل شود، جایی در ارتفاع ۳۲۰۰ متری زمین که حس بودن در بالای ابرها را به فرد منتقل می کند.ﺍﯾﻦ ﺳﮑﻮ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﮑﺲ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻋﺮﺷﻪ ﯾﺨﭽﺎﻝﻃﺒﯿﻌﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭ ﺗﺎﯾﺮﻭﻝ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﺗﺮﯾﺶ ﺍﺳﺖ ﻭ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﮑﺎﻥﻫﺎﯼ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﺳﮑﻮﯼ ﻣﺮﮒ ﺷﺒﺎﻫﺖ ﺩﺍﺭﺩ.

پنجشنبه 7 دی 1396
3528

مکانهای عجیب برای سفر


1. سکوی تایرول(اتریش)

یکی از مکان های عجیب که در دنیا وجود دارد کشور اتریش می باشد.در کشور اتریش منطقه ای وجود دارد که در آن سعی شده است تا حس پرواز به فرد منتقل شود، جایی در ارتفاع ۳۲۰۰ متری زمین که حس بودن در بالای ابرها را به فرد منتقل می کند.ﺍﯾﻦ ﺳﮑﻮ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﮑﺲ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻋﺮﺷﻪ ﯾﺨﭽﺎﻝﻃﺒﯿﻌﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭ ﺗﺎﯾﺮﻭﻝ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﺗﺮﯾﺶ ﺍﺳﺖ ﻭ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﮑﺎﻥﻫﺎﯼ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﺳﮑﻮﯼ ﻣﺮﮒ ﺷﺒﺎﻫﺖ ﺩﺍﺭﺩ.
مکانهای عجیب

 

 

2. معبد Xuankong (چین)
در بالای کوه هنگشان معبدی ساخته شده و بسیار عجیب است که این معبد در بالای کوه در مکانی غیر هموار و غیر استوار ساخته شده و انسان با دیدن آن فکر میکند که هر لحظه ممکن است فرو بریزد اما جالب است بدانید که این معبد 1500 سال است که سالم مانده و تکان نخورده .این ساختمان حدود 70 متر از بستر رودخانه و 402 کیلومتر از شهر بیجینگ فاصله دارد. ستون های نگهدارنده این معبد چوب های باریکی هستند که در دل صخره محکم شده اند. 

مکانهای عجیب

 

 

3.استخر شیطان در آبشار ویکتوریا ( زامبیا)
با توجه به تصویری که در زیر مشاهده می کنید ، آبشار ویکتوریا در جنوب قاره آفریقا بر روی رودخانه زامبزی و بر روی خط مرزی زامبیا و زیمبابوه قرار گرفته
است.صخره ای که در لبه آبشار قرار گرفته، مانع از سقوط شناگران به پائین می شود. اگر کمی شجاعت به خرج دهید و به کناره صخره ای استخر بروید، می توانید منظره شگفت انگیز سقوط آب و محیط زیبای اطراف را مشاهده کنید.

مکانهای عجیب 

 

 

4.مسیر پیاده روی برج CN (تورنتو، کانادا)
همنطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، این مسیر در طبقه ۱۱۶ برج CN کانادا قرار داردحاضر شدن و پوشیدن انواع وسایل ایمنی برای حضور در این مکان دیدنی دنیا یک ساعت زمان می برد و پس از آن هم می توانید حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در این پیاده رو در ارتفاع ۳۶۰ متری بایستید. هزینه بازدید از مسیر پیاده روی برج CN حدود ۱۷۵ دلار آمریکا است! 

 مکانهای عجیب
خرید ارزان بلیط هواپیما
www.airplaneticket.info

نظر بدهید
Alternate Text
میلاد فردوسی پنجشنبه 7 دی 1396

واقعیه؟